EXTRAESCOLARS

Comença el període de extraescolars al centre.

L’AMIPA i el IES GARROTXA uneixen forces per oferir un ventall de possibilitats als alumnes .

Aquest any comptem amb:

- TEA: taller d’estudi assistit.

El TEA és una activitat gratuïta que es du a terme al centre, fora de l’horari
escolar, que ajuda l’alumne tant a reforçar els continguts d’aquelles assignatures
que li costen més, com a adquirir o consolidar els hàbits escolars d’organització,
planificació i estudi.

- Aprofitem el temps.

Es un servei de suport educatiu fet per un monitor a la Biblioteca del centre. Ajudarà als alumnes participants a fer els deures, els treballs … Continue Reading

Bones vacances i bona tornada!

Des de l’AMIPA us desitgem unes bones vacances i una bona tornada plens d’energia.

Aprovat el Pla d’organització per la obertura del proper curs.

El día 22 de juliol en Consell Escolar es va aprovar el Pla d’organització per la obertura del curs 2020/21, ara està pendent de ser validat per inspecció i serà publicat abans de l’inici del curs el 14 de setembre.

Assemblea 28 de Novembre de 2019

Clickant el següent enllaç podreu veure les tasques que ha desenvolupat l’AMIPA, durant aquest curs passat.

Presentació Assemblea 20/11/2019

Xerrades: Horitzó: Adolescència (Eulàlia Ventura)

Steiner diu que : l’adolescència és un nou naixement a la terra.

Seguim creixent tal i com fan les nostres filles i fills i és per això que enguany, el grup “Impulsa Secundària”, us proposa
un curs per a pares i mares, mestres i professionals de l’educació, que ens permetrà conèixer més a fons l’edat que ens
ocupa (o ens ocuparà tard o d’hora), per atendre el seu desenvolupament dels 12 fins als 16 anys.

Reunions Junta 2019/20

Es celebren el primer dijous de cada mes de 20 a 22 hores. És important destacar en la primera part de la reunió la presència del director de l’Institut que ens informa de les novetats del centre.

properes dates:
Dijous 12 març
Dijous 2 abril
Dijous 7 maig
Dijous 4 juny

Penseu que les reunions de l’AMiPA són les vostres reunions i qualsevol pregunta, suggeriment, qüestió, etc, es pot portar a la junta i parlar-ne.
Podeu trucar a l’Institut (972 261 144) i deixar l’encàrrec, assistir directament a la reunió de la Junta – … Continue Reading

Assemblea curs 18/19

Adjunt trobareu l’acta de l’assemblea del curs 18/19

(en construcció)

Assemblea curs 1718

Adjunt trobareu l’acta de l’assemblea del curs 1718.

20171123-Acta Assemblea Amipa

reunions Junta

Es celebren el primer dijous de cada mes de 20 a 22 hores de la nit. És important destacar en la primera part de la reunió la presència del director de l’Institut que ens informa de les novetats del centre.

properes dates:
Dijous 4 d’octubre
Dijous 8 novembre
Dijous 13 desembre
Dijous 14 febrer
Dijous 7 març
Dijous 4 abril
Dijous 9 maig
Dijous 6 juny
Dijous 7 juny.

Assemblea curs 2016/2017

El passat dijous 1 de desembre va tenir lloc l’Assemblea d’aquest curs 2016/2017.

20161201-Assemblea Amipa_ACTA

ACTA DE L’ASSEMBLEA DEL CURS 2015-2016

Acta Assemblea curs 2015-2016.
ASSEMBLEA 2016 FEBRER
Presentació assemblea AMiPA 2015

INTERESSANT ARTICLE DE L’ARA SOBRE LES EXPULSIONS

L’EXPULSIÓ, RECURS EDUCATIU_211115_ARA

Projecte CLAU

Una Xarxa CLAU és un espai d’organització de voluntariat de mares i pares d’AMPA motivats i il·lusionats amb la finalitat de millorar els resultats dels esus nens, nenes i joves.
Més informació (pdf)

Escoltar els programes de l’Aula de Família

Tots els programes d’aquest curs estan penjats al web del IME els podreu escoltar directament, sense necessitat d’haver-los de baixar.

Quan entreu a l’enllaç per escoltar els programes veureu que apareix la possibilitat de clicar i escoltar-los de seguida.

L’Escola en Català: Ni un pas enrere!

ESCOLA CATALANA

CONCENTRACIÓ DILLUNS 12 DE SETEMBRE

Davant de la situació actual que qüestiona l’ús del català com a llengua vehicular a les escoles i instituts de Catalunya, la Junta de l’AMiPA de l’IES Garrotxa vol manifestar el seu convenciment més absolut que el català ha de ser la única llengua vehicular en els centres d’ensenyament catalans.

La utilització malintencionada dels drets lingüístics d’una proporció ínfima de famílies per part d’associacions i partits polítics minoritaris que basen la seva estratègia en la confrontació, no pot prevaldre sobre els drets de tot un poble ni … Continue Reading

ADHESIÓ

L’AMiPA de l’IES La Garrotxa s’ha adherit al Manifest Somescola.cat en defensa del model educatiu de l’escola catalana, de la immersió lingüística i del català com a llengua vehicular a l’escola com a eina essencial per a la cohesió social.
Podeu consultar el text complet del manifest en el següent enllaç: