Ensenyaments

ESO Batxillerat CC FF Grau Mitjà CC FF Grau Superior

Escoles Verdes.Dilluns, 09 de Març del 2020
Seguint les activitats d’escola verda i dins de l’optativa trimestral, el dia 5 de març vam realitzar una sortida amb els alumnes de 1r d’ESO, amb el lema “ Pesquem els plàstics”. L’objectiu general va ser  quantificar  els plàstics de tipologia diversa que vam anar recollint, intentar esbrinar la procedència  i també mostrejar l’indret. Amb la col·laboració de la Universitat  de Vic, els alumnes van perimetrar una zona del riu Fluvià, pròxima a les fonts de Sant Roc,  on van recollir mostres tant de l’aigua que la van filtrar, com dels  sediments de la ribera, així com una gran quantitat de deixalles, ja siguin rodes, sabates, bosses de plàstic, taps..etc que s’acumulaven en la zona d’estudi.

Ctra. de Riudaura, 110 | 17800-OLOT | Telèfon: 972 26 22 00 | Fax: 972 26 94 10