Ensenyaments

ESO Batxillerat CC FF Grau Mitjà CC FF Grau Superior

Inici > CC FF Grau Superior > Disseny i producció per a plàstics i metalls > El curs

Disseny i producció per a plàstics i metalls
CC FF Grau Superior [ Demanar informació ] [ Em vull matricular ]
El curs [ Accés ] [ Mòduls ] [ Distribució ] [ Sortides ] [ Activitats ] [ Díptics ]

Cicle Formatiu de Grau Superior (3x2)

Disseny i producció per a plàstics i metalls

Aquests estudis permeten obtenir, en tres anys, dos títols de Tècnic Superior:

• Disseny en fabricació mecànica.
  • Programació de la producció per emmotllament de metalls i polímers.

Igualment, es pot optar per obtenir un únic títol en dos anys.

El cicle es realitza en modalitat dual. Això significa que els estudiants alternen la formació a l’institut amb l’aprenentatge en empreses mitjançant pràctiques remunerades. Les principals empreses de la zona en el sector del plàstic i l’emmotllament col·laboren en aquests estudis.

L’alumne es formarà, bàsicament, en el domini de programes CAD 3D, el Control Numèric, el disseny mecànic, la verificació mitjançant màquines tridimensionals i el maneig de màquines d’injecció de plàstic així com els seus sistemes automàtics associats.

Organització

Durada: 2000 hores (1 títol) / 3000 hores (2 títols)

Distribució: Dos cursos (1 títol) / Tres cursos (2 títols)

Horari: 1r matins, 2n i 3r tardes + pràctiques en empreses (DUAL)